27. lis 2013.

sve se vrti oko ljubavi


ALL YOU NEED IS LOVER

Direktor kompanije poziva tajnicu i kaže joj: 
"Hajde, spremi se, idemo na tjedan dana na službeni put u inozemstvo..." 

Tajnica po povratku kući obavještava muža
"Dragi, moram sa šefom na službeni put
na tjedan dana, moraćeš sam se brinuti o sebi..." 

Muž obavještava svoju ljubavnicu
"Moja žena putuje na tjedan dana, provešćemo
to vrijeme zajedno..."

Ljubavnica obavještava svog učenika kome daje satove matematike: 
"Biću vrlo zauzeta, imam puno posla i pauziraćemo tjedan dana..:"

Učenik sav sretan obavještava svoga djeda
"Djedice moj, biću slobodan tjedan dana i nemam satove, 
jer mi je učiteljica zauzeta, hajdemo na pecanje..." 

Djed (direktor kompanije) ponovo zove svoju tajnicu
"Plan je promijenjen, moj unuk me moli da provedemo vrijeme zajedno. Putovaćemo drugi put..."

Tajnica zove svoga muža:
 "Dragi, moj šef je zauzet, službeni put je odgođen..." 

Muž zove ljubavnicu
"Nećemo moći ove nedelje, žena je odgodila put..." 

Ljubavnica zove učenika
"Nastave će ipak biti kao i obično..!" 

Učenik zove djeda
"Djedice, učiteljica je rekla da će nastave biti kao i obično, 
ne mogu ti praviti društvo..." 

Djeda zove svoju tajnicu
"Ne sekiraj se, ipak putujemo ovaj tjedan. Spremaj stvari.


     sve se vrti oko ljubavi     

Nema komentara: