28. lis 2013.

Dok sa smiješkom promatraš svijet




Osmijeh prvi je EP zagrebačkog rock sastava
 Grupa 220, koji izlazi 1967.g.
Na ploči se uz veliki hit "Osmijeh" nalaze još dvije
Mlinarčeve skladbe;
"Kad ostanem sam" i "Grad" i obrada polke "Večer na Robleku",

Redatelj Fadil Hadžić u jesen 1967.g. za film "Protest"
koristi skladbu "Grad". EP objavljuje diskografska kuća Jugoton


Grupa 220 - Osmijeh

K'o sunce što sja kroz dan
K'o mjesec žut što na nebu sja
Tako mi draga znaj izgledaš ti
Dok sa smiješkom promatraš svijet.

Ne mijenjaj nikada svoj osmijeh blag
Čuvaj ga, on je sve što mi pružaš sad.

K'o jutra što dolaze zorom
K'o rosa što na cvijetu sja
Tako mi draga znaj izgledaš ti
Dok sa smiješkom promatraš svijet.




i tridesetak godina poslije

==================

2 komentara:

Anonimno kaže...

ovo je mozda i najjaca hrvatska stvar svih vremena. sad sam ju cuo na radiju i ne mogu prestat pjevat. preprepreprejaka je. steta da nije bilo jos ovakvih hitova

Anonimno kaže...

potreba za provjeriti:)